0 oy
187 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar burdaki mesajlar benim gmail hesabima geliyor nasil kapatabilirim onu lutfen bilgisi olan varsa eğer yardimci olsun

12 Cevaplar

0 oy
(43,395 puan) tarafından
Bana gelmiyo.        
tarafından
Valla bilmiyorum canim geliyor
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bende gelmiyor ya :'(

tarafından
Kiz gelmesin napacan
0 oy
(2,601 puan) tarafından
Ayarlar kısmında yazıyo canım e 
tarafından
Girdim bulamadimki gmail ayarlarına mi bakacam
(2,601 puan) tarafından
Sana resim attım canım hani uygulamaya girince yan tarafta mesaj kısmı varya ismn yazan, ismine tıkla sonra profilimi güncelle yazıyor ona tıkla daha sonra sana alt mesajlarına bak resim attım kutucuklar var tıklamaları geri al e posta bilirdirimü
0 oy
(2,080 puan) tarafından
Uydur bir gmail yada kullanmadgn bi gmail yaz
tarafından
Yok kiz kendi gmailim baska kullanmam ben
0 oy
tarafından

image

iste canim ya bende anlamadimki
(2,322 puan) tarafından
Bak ne yap biliyor musun profilinde profili düzenle yazıyor ya orda e postanı sil kafadan bişey yaz  kaydet yap artık gelmiyor.
İkboşum sağolsun o söylemişti bana ❤️☺️
0 oy
(2,357 puan) tarafından
Engelleyebilirsin emailden
tarafından
Tamam canim deneyim bi
0 oy
(2,601 puan) tarafından

image

progilimü düzelt kısmınw tıkla ordan düzenle canım 
tarafından
Ayyy cokk cokk teşekkür ederim ❤️
(8,589 puan) tarafından
Ozel msjlar kısmını kapatırsak bu kez de burdan msj alamayız ama
0 oy
(21,967 puan) tarafından
Banada geliyo gelsin nolcak toplu silersin
tarafından
Kiz benim onemli postalarimda geliyor arada karisir diye ugrasamam
0 oy
tarafından
Ayarlar kısmından
tarafından
Yaptim cok sagol canim
0 oy
(8,110 puan) tarafından
Bende de geliyodu bu aralar niyeyse gelmiyor 
tarafından
Valla bende yeni öğrendim yaptim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 85 göst.
20 Ocak 2022 Diğer kategorisinde meva1 (998 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 181 göst.
30 Mart 2021 Diğer kategorisinde mimarbiri (1,612 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 178 göst.
28 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Selcanttt (1,567 puan) tarafından soruldu
0 oy
98 cevap 2,444 göst.
4 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

255,921 soru

7,529,950 cevap

27,569 kullanıcı

...