0 oy
285 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (3,834 puan) tarafından
merhaba kizlar aranizda guzel sekerpare yapan vardir illa. benimki de guzel herkes begeniyor aslinda ama ben begenmiyorum yumusak oluyor. boyle daha irmikli seviyorum hazirlar oyle ya bakiyorum tariflere de irmik orani standart galiba. yardimci oalacak birileri var mi bana ? 

1 cevap

+1 oy
tarafından
Bende yumuşak severim cnm tarifi öyle zaten sen irmiki biraz daha fazla kat istersen dikkat et çok kuru olmasın sonra şerbeti çekmez 
(3,834 puan) tarafından
aynen bi kere fazla kattim heralde cekmedi tas gibi oldu serbetin ustunde yuzdu iki gun valla :D
hazirlar daha guzelmis gibi geliyor bana
tarafından
Aynen cnm bende hazır olanı severim fiyat olarak diğer tatlılardan daha uygun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,407 göst.
0 oy
8 cevap 972 göst.
0 oy
8 cevap 848 göst.
9 Kasım 2019 Yemek-Tarifler kategorisinde Magnoliaa (6,791 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 641 göst.
20 Haziran 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Damla berna (3,738 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,359 soru

24,668,206 cevap

367,112 kullanıcı

...