Çok tatlı elbise canım güle güle kullansın inşallah. Benimde bütçem azdı ikili takım aldım sadece. Tulumlarda da aklım kaldı. Dün a101 deki hastane çıkışını almasaydım tulumu alırdım. Bimmdekiler çok kaliteli kesinlikle. İhtiyacı olan mutlaka baksın.
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın