Çok tatlı elbise canım güle güle kullansın inşallah. Benimde bütçem azdı ikili takım aldım sadece. Tulumlarda da aklım kaldı. Dün a101 deki hastane çıkışını almasaydım tulumu alırdım. Bimmdekiler çok kaliteli kesinlikle. İhtiyacı olan mutlaka baksın.
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın