Çok tatlı elbise canım güle güle kullansın inşallah. Benimde bütçem azdı ikili takım aldım sadece. Tulumlarda da aklım kaldı. Dün a101 deki hastane çıkışını almasaydım tulumu alırdım. Bimmdekiler çok kaliteli kesinlikle. İhtiyacı olan mutlaka baksın.
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın