0 oy
396 göst.
Diğer kategorisinde (1,015 puan) tarafından
Kızlar bebeğim neredeyse 7 aylık olcak 10 gün falan var.sorum da şu artık az emıyor 3yada 4 dakıka emip bırakıyor. Sütüm var neden böyle yapıyo olabılır sizce? Biberon vermıyorum ek gıdayı da azalttım cok emsin dye ama yine aynı.birde damakları da kabarmış diş çıkacak o yuzden mi ki Bi yardım edin çok oldu k. Bakmayın hakkınızı helal edin. Şimdiden teşekkür ederim 

6 Cevaplar

0 oy
(135 puan) tarafından
Benim beybi de öyle canım 10 aylık bilmiyorum sebebi ne de ek gıda fazla aldıkça oluyor heralde 
(1,015 puan) tarafından
Canım ek gıdayı da azalttım ben ama yine aynı
-Reklam-
0 oy
tarafından
Dişten dolayı iştahsız da olabilir ama doktor bana artık daha seyrek ve kısa emer çünkü emmesi güçlendi daha kolay daha çok süt çekebiliyor demişti
(1,015 puan) tarafından
Anladım canım emmeyi bırakacak diye korkuyorum bende o yuzden
0 oy
(184 puan) tarafından
Bebeklerde donem donem memeyi birakma ya da az emme gibi problemler olabiliyor . Onemli olan pes edip birakmamak
(1,015 puan) tarafından
Anladım canm teşekkür ederim
0 oy
(725 puan) tarafından
Artık çene kasları güçlü hızlı emiyor.
(1,015 puan) tarafından
Anladım canım tesekkur ederm
(725 puan) tarafından
Sıkıntı yok annesi endişelenme zaten ek gıda da verirsin aç kalmaz.Keyfi yerindeyse özellikle hiç problem etme.
0 oy
tarafından
İştahı kesebiliyor dii çıkacağı zaman 
(1,015 puan) tarafından
Belkide canım tesekkur ederm
0 oy
tarafından
Yok valla tam tersi 1yasinda gunde 20 30 sefer abartisiz emer gecede saat basi emmeye kalkar sıkıldım biraz bu durumdan
(1,015 puan) tarafından
Anladım o zamn bızde sorun var

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 425 göst.
10 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
+1 oy
26 cevap 1,700 göst.
12 Aralık 2020 Aile & Aşk kategorisinde Linkin (27,113 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 262 göst.
0 oy
1 cevap 136 göst.

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...