0 oy
1,139 göst.
Diğer kategorisinde (626 puan) tarafından

Eşim asla uyutmiyor. Sen annesisin beni istemez diyor. Oğlumun şu ara uyku düzeni değişti sık uyaniyor, sinirleniyorum. Bi bak diyorum seni ister diyor. Ben de bakmiycam yeter diye inatlastim mesela oğlum ağladı baya hiç umursamadi ya, yine ben kalktim.Ben uğraşırken o gece boyu horluyor. Bi de bazen uykumu alamadim falan demez mi çıldırıyorum. Sanki sadece benim çocuğum, erkekler genelde acayip dusuncesizler. İnsan bi der bu kız iyi degil ben bakiyim çocuğa az diye. Ama yok annesi bakarmis, anneyi istermiş bebek, kolay değilmiş tabi ki annelik.Oh horlasinlar paşalar babalık da zor iş canım:getlost:

28 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kizim benden baska kimsede uyumuyor cok nadir uykusu cok  gelirse babasi uyutur 
(626 puan) tarafından
Arada olmasi da güzel canim. Annede daha huzurla uyuyor tabi
tarafından
Aynen canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Babasını bulursam öpüp başıma koyarim bırak ilgilenmeyi. Resmen babasiz cocuk buyutuyorum resmen
(626 puan) tarafından
Öyle genelde canım, akşam geliyolar iki hop hop sonra zaten uyuyo bebek. Babasız buyutuyoruz gerçekten.
0 oy
(724 puan) tarafından
İlk doğduğunda alıştırdım ben verdim hep babasına onda da uyuyo akşam genelde o uyutur ben işlerime bakarım ya da dinlenirim 
(626 puan) tarafından
Ben de yapmaya çalıştım ama yanaşmadı. Benim görevimmis gibi annede rahat eder falan dedi
(724 puan) tarafından
Aksine benim oğlum babacı :D eşim onu uyutur Ken kendisi de uyur sen ver gene de kucağına hem onların da arasındaki bağ kuvvetlenir
0 oy
(2,350 puan) tarafından
Tabiki uyutur yemek yedirir altını değiştirir banyo yaptırırken benden habersiz yaptırma der oynarlar bı yandan yıkar Allah razı olsun herşeyi yapar gece kalkar bakar
(626 puan) tarafından
İyiymis canım maşallah
0 oy
(5,725 puan) tarafından
Allah razı olsun çok yardımı oldu vardiyeli çalışmasına rağmen ikiz çocuklarıma çok yardım etti.. hayat müşterek. Tek başına bebek yapmadığın gibi, tek başına bakmamak lazım
(626 puan) tarafından
Evet öyle canım
0 oy
(385 puan) tarafından
Uyutur çok da güzel uyutur hatta kıskanırım gecelerce uyutamamışımdır, babasını işten çağırırım yazık kıyamaz gelirdi bana ay o iki sallayınca uyur ya bu kız sinir olurdum benim yapmadığım kalmazdı babasına bu hal nedir bilmiyorum bazen işime geliyor bazen kıskanıyorum niye bana bunu yapıyor bu kız beni sevmiyor mu diye, şu an 17 aylık her türlü uyuyor şükür 
(626 puan) tarafından
Alala annede uyur genelde sizde farkli olmus:) iyi canım
0 oy
(3,000 puan) tarafından
Babasının yaptığı bir iş henüz yok.. benim zorumla haftada bir yıkıyor 5 dk.. herşeyi ben yapıyorum diyor :D
(626 puan) tarafından
Tabi o yapiyodur:)) benimki de sadece oyun oynatır sonra gelir hemen annesi acikmis, annesi alti kirlenmis der.
0 oy
(5,941 puan) tarafından
Eşim  kızımızın  her şeyini  yapar   giydirir  altını temizler doyurur  uyutur  gece  kalktığında  bakar  allaha şükür  her şeyini  beraber  yaparız  sonuçta  yaparken  tek  yapmadım beraber  yaptık  ben annesiysem  oda Babası  
(626 puan) tarafından
Öyle canım masalllah. Benime sim her konuda yardim eder sadece bebekte anne bakar anneyi ister diyor. Bi kere bile banyoyu beraber yaptirmadik. Bi kere uyutmayi denemedi. Sadece sevip oyun oynar biraz
(5,941 puan) tarafından
Hiç  tek  yikamdim  kızımı  9 aylık  hep eşimle beraber  yıkadık
Allahım  başımızdan  eksik etmesin  her  konuda her şeyde  yardım  eder

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 688 göst.
22 Mart 2024 Diğer kategorisinde Elif34 (391 puan) tarafından soruldu
+1 oy
23 cevap 963 göst.
17 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 373 göst.
12 Ocak 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 595 göst.
8 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Selimbebek (943 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...