Kızlar oğlum dört aylık kırkım çıktığında beri adet görmüyorum... Bugün test yaptım tek çizgi çıktı. Bir iki saat sonra ikinci çizgi çıktı. Korunuyorum kızımda dört yıla kadar korundum böyle BİRŞEY olmadı. Böyle çıkığta hamile kalmayan varmı oğlum çok küçük daha
Hayirli olsun ) ben de kizim 4 aylıkken hamile kaldim
1,512,676 soru
24,672,203 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın