0 oy
419 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,076 puan) tarafından
Geçen burda bir posta okudum ilk doğumunda normal doğum yapan dikişleri olanların ikinci doğumu normal olunca eski dikiş yerleri yırtılıyor yazıyordu başına gelen var mı aranızda ilk doğumumda 8 tane dikişim vardı içten de dıştan da o yazıyı okuyunca korktum öyle bir şey olmuyor inşallah değil mi arkadaşlar 

3 Cevaplar

+1 oy
(7,094 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Yok kiz ne alakası var zaten o kaybolup gitmis oluyo yırtılma değilde yine ayni yerden kesiyorlar seni bebeğin gelişine gore korkma 
(8,076 puan) tarafından
Ay Vala içime su serptin kız Allah razı olsun şimdiden korkuyorum
(7,094 puan) tarafından
Rica ederim kuzum korkma rabbim veriyor kolayligini bir tane doğurmuşsun zaten biliyorsun sureci kucagina alacağın anı dusun biz kadinlar cok gucluyuz unutma ♡
(8,076 puan) tarafından
Aynen canım çok şükür burda görünce gözüm korktu kuzum
-Reklam-
0 oy
(1,663 puan) tarafından
Bilgim yok kuzum ,yaşamadım
(8,076 puan) tarafından
Sağol kuzum teşekkür ederim cevap için
0 oy
tarafından
Ay kız bence olur ya çünkü  dikiş atinca daraliyor ya alan bebek nasıl ciksin  yine dikerler  ahahah ay bende ikinciye hamileyim  
(8,076 puan) tarafından
Olması gerekir kuzum kaç haftalıkken en son hastaneye gittin kuzum
tarafından
13 gitim  bakmadı hanım efendi
(8,076 puan) tarafından
Devlete mi gittin canım bence kızın olcsk kuzum
tarafından
Ahahaha nerden bilin  geçen cin takvimi yaptim  ondada kız cikti
(8,076 puan) tarafından
Hissediyorum erkek bebek erken gösterir kuzum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 343 göst.
0 oy
5 cevap 527 göst.
0 oy
5 cevap 393 göst.
0 oy
1 cevap 231 göst.

Kategoriler


1,512,790 soru

24,673,889 cevap

367,425 kullanıcı

...