Slm bayanlar dün sabah pozitif olduğumu öğrendim sabah eşim kızımı yanımdan aldı 13 aylık bu arada zaten dün baya zorlu geçti ilaç falan getirdiler eşimin ailesinde atlatan çok vardı neyse ilaçları icmexsem daha zor olur dediler ve ilaca başladım malum memeyi biraktirmam gerekiyordu bi kaç saat kızıma gorunmedim ama olmadı göğüs ucunu kara bant ile kapattım uf oldu falan dedim bi açtı bi kapattı yavrum ama sonra aynı evde daha zor olur diye görümcem gelip aldı kızımı dün gece orda kaldı hem memeden ayrıldı hem annesinden çok üzgünüm sürekli videolarını izliyorum çok özledim görüntulude arayamiyorum görünce ağlamaya basliyo ne kadar zormuş bu illet yüzünden çocuğumun rizkida buraya kadar olmuş oldu bir an önce iyileşip sarılıp koklamak istiyorum yavrumu
1,512,756 soru
24,673,410 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın