Kararsız kaldım hangisi daha iyi acaba
Normalde hiç giymem babet rahat değiller diye ama oyumu 1.ci resimden yana kullanıyorum çok hoş ve zarif duruyor
1,512,451 soru
24,669,294 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın