0 oy
1,671 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (298 puan) tarafından

Merhaba arkadaşlar biz evleneli yedi ay oldu dün ilk defa akşam dışarı çıktık bu arada altı aylık hamileyim ve çalışmıyorum hep evin içindeyim arada annemlere kaynanamlara gidiyorum o kadar eşimde dün yemek yapma dışarı çıkalım yiyelim gezelim felan dedi gittik yedik içtik oturuyorduk mendereste eşim durum atmıştı görümcem de yazmış hemen afiyet olsun bizi götürme felan diye eşimde bekarken hep ailecek gidiyorduk artık evlendim biraz da karımla gidim sonra yine hep beraber gideriz felan dedi sonra dönmüş diyor ki iki kardeş kaldık ama ben ikinci plândayım felan yazmış eşimde ağzının payını verdi bir güzel oğlunun sünneti olacak beni aileden saymıyor gelmemi istemiyor tabi o öyle yapınca ben de gitmek istemiyorum ama eşim onun inadına sende geleceksin diyor zaten önceden de sevmezdim şimdi tam nefret ettim siz olsanız sünnetine gider miydiniz ve tepkiniz ne olurdu? Kusura bakmayın biraz uzun oldu :(

21 Cevaplar

0 oy
(4,753 puan) tarafından
Kin küçük insanların işidir...

Ben görmezden geliyorum...

Ne çok severim bu sozu...sonuçta sizlik bi durum yok eşinize mesaj atıyor eşinizde cevap veriyor ne güzel..siz niye nefret ediyorsunuz eşimi asla yalnız göndermem eşimin koluna girer ve giderim..kucuk insanlar için sıkıntı yapmaya gerek yok 
(298 puan) tarafından
Beni aileden saymıyor kan bağım olması gerekmiş aileden olmam için ***** kadın kan bağım olsa nasıl abinin karısı olacam değil mi eşimde oğlunu aileden saymamış sadece senin kanını taşımıyor başka bir adamın kanını da taşıyor demiş
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 702 göst.
9 Haziran 2026 Diğer kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu
+1 oy
27 cevap 1,089 göst.
29 Temmuz 2024 Aile & Aşk kategorisinde Kelebek.34 (2,154 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 750 göst.
10 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde anneadayi_96 (1,884 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 969 göst.

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...