0 oy
262 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (467 puan) tarafından
saat 9.10da  kahvalti veriyorum.1 ve ya 2 de pure ya çorba . akssamda kasık mama 9da ee arada ne vereyım. bıberonda mama verıyorum  baska ne vereyım 7aylık

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
2den 9 a kadar birşey vermiyor musun ? 

Herşeyi yer yani herşeyi versene yavaş yavaş meyve olur yemek olur 
(467 puan) tarafından
bıberonda 120cc mama verıyorum 5de ya 6. sonra meyve verıyorum uyuyanda maması kasık olan bıtdı.mama yerıne ne vereyım
tarafından
Canım herşeyi yer artik ya mesela kabak yemeği yap içine bir tanede patates doğra küp küp domatesli yaparım ben çatalla hafif ez ver yoğurt olur köfte falan ver minik minik yoğurtla
(467 puan) tarafından
saydıkların hepsıne alerjısı var(( kabak karnıyar pattes brokolı bunları bırlesdırıb ya corba yaparım y pure oda saat 2de verırım
-Reklam-
0 oy
tarafından
yoğurt verebilirsin çoğu şeyi yer artik büyümüş 
(467 puan) tarafından
alerjıısı var(
0 oy
tarafından
Bu çocuklar bu kadar iştahlı mi oluyorlar küçükken saat başı besleniyorlar neredeyse 
(467 puan) tarafından
2saat ya 3saatdan bır acıkıyorlar oda bakıyor yemeyıne benım kız masallah corbasın yedıkden 1 . saat sonra 60cc yemelı)))
tarafından
Maşallah yesin yemeyen çocuk daha zor benim yeğenim işkembe çorbası bile yerdi çocuktan çocuğa değişiyor herhalde :-D patates yemeği de yerdi patatesi ezerdi annesi öyle yedirirdi
(467 puan) tarafından
kızım alerjık bende patatesle gecınıyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 225 göst.
21 Mayıs 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Anneyim anne (467 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 223 göst.
10 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde nerminin annesi. (52 puan) tarafından soruldu
+2 oy
9 cevap 421 göst.
23 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Mys-2boys2girls (9,177 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 701 göst.
2 Aralık 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sargunes (79 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,209 soru

24,666,294 cevap

366,996 kullanıcı

...