Gecen yil nisanda ise basladim mayisda osten uzaklastirma aldim hamileyim diye ve oturdugum yerden tam maasimi aldim ama sozlesmem yaza bitiyor. Dogum yaptim 3aylik bebegimi babasiyla evde birakip ise dondum (bilenler bilir sozlesmem bitiyor diye annelik izni almadim maddi yonden zor olucakdi annelik izni alsaydim)
1,512,553 soru
24,670,759 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın