kızlar modeli nasıl öncelikle ve hangi renk güzel modelini beğendiysen iz ?
Taba rengini begendim
Mint yeşili de gzl mor da güzel .. ben olsam mor alırım o daha güzel
Ben geçen sene aldım pembesini
1,512,336 soru
24,667,936 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın