Benimde oğlum 5 buçuk yaşında ama hiç böyle bir şey duymadım ben karnımı severdi hep ama tabi doğunca kıyametler koptu kıskandı kardeşini heryere işiyodu valla hiçde kolay olmadı yani alışması
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın