Benimde oğlum 5 buçuk yaşında ama hiç böyle bir şey duymadım ben karnımı severdi hep ama tabi doğunca kıyametler koptu kıskandı kardeşini heryere işiyodu valla hiçde kolay olmadı yani alışması
1,512,148 soru
24,665,526 cevap
366,952 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın