Yaklaşık 21 gündür sezeryan doğum yaptım ve göbeğim 5 aylık hamileymişim gibi şiş bişeyde bağlayamadım korsede takmadım dr iner dedi sizde de böyle oldu mu iner mi bu ne zmn iner acaba bisey yapmam gerekiyor mu ? : (
1,512,427 soru
24,668,944 cevap
367,154 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın