Balkonumu özlemişim. . Tek Çıkamıyorum. Adam evde iken Bol Bol değerlendirme yapmam lazım. . Nasılsınız hanımlar. İşler bittimi. Kahvelerinizi ben yapım .
kit katmi oooooo bende aliyim barii
Afiyet olsun büşracım
1,512,521 soru
24,670,309 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın