205 göst.
(174 puan) tarafından

Kizlar gebeliginiz boyunca her gördüğünüzü yada her duydugunuzu aseriyomusunuz? Bu uygulamada ilgimi cektide yemek konulari acildigin hemen uyari hemen tepki veriliyo sahsen ben yazilan hangi yemek olursa olsun canim istemiyo verilen tepkileri gereksiz buluyorum aserme adi altinda tepki vermenin anlami yok die düsünüyorum bana katilan var mi bu konuda?

7 Cevaplar

+6 oy
tarafından
Aserenler için degil ama cocuklugumuzda annem bizi evde doyurup öyle salardi sokaga. Bakkal parasi verirken varsa arkadasim icinde verirdi sıkı sıkı tembihlerdi arkadaslarina da ver cani ceker diye. Ben böyle büyüdüm o yzden sosyal medyada yemek vs koymam burda da isim olarak paylasmamaya dikkat ederim. Hamileligm boyunca 1 kez aserdim onu da 2 ay bulamadm aradm. Zemzem ic dediler ictm dua et dediler ettim. Yemesem bebegime bsey olmazdi biliyorum olmezdim de acimdan. Ama rüyalarıma kadar girdi yiyene kadar Allah razi olsun burdan bir sürü kisi mesaj atti bulalim gonderiyim diye. Sonra anladim asermenin ne demek olduğunu. Asermeyi küçümsemeyin. He asermeyi abartip burda bsey yazdi diye hakaret edio haktan bahsedenleri de anlamiyorum. Yan komsudan hic mi guzel yemek kokusu gelmiyo tvde hic mi reklam izlemiyoruz. Karşınızdakini düşünün cani ceket diye. Ama dusunmediyse de karsi tarafi fa gunah altina sokmayin. Gunaha girmekten de korkun başkasını gunaha sokmaktan da. 
+3 oy
tarafından

Bence hoş değil burada yemek konuşulması. Siz aşermiypr olabilirsiniz ama aşerenler ama parası olamadıgı için de alanayanlar veya o an imkanı olmayanlar  var. Evet her gördüğümüzü canımız istemiyor. Size saçma gelebilir ama ben aşerdiğimde yemezsem rüyama giriyor. Bunu anlamanızı beklemiyorum. Ama en azından hassas davranabilirsiniz.

(174 puan) tarafından
Canim biz asermenin de ne oldugunu biliyoruz maddi kisitlamalarida biz asermeye karsi deiliz her gebenin basina geleebilir biz verilen tepkiye kiziyoruz kavga edecek dereceye geliyolar yazik deil mi o bebeklere asermenin ne oldugunu biliyosunuz sinir ve öfkeninde bebege verebilcek zararida biliyosunuzdr
tarafından
Simdi kim ne tepki veriyor bilemem. Gecenlerde Biri tarif istemiş. Oysa internette binlerce tarif var. Kendilerine aynen böyle söyleyip insanların canı çekebilir yapmayın diye de ekledim. Karsılıgında aldıgım cvp sanane aşeren canı çeken bakmasın oldu. Tartışmaya gerek yok bunu. Kimse kimseye karsı hassas davranmıyor kısacası
+2 oy
(370 puan) tarafından

Benim 39hafta olcam hiç asermedim canim ama aşerenler var tbi kötü biseymis bide o an alamiyosa zor 

(174 puan) tarafından
Ya tabi ciddi anlamda aserince kötü oluyo ama her duyulan her görülenide canlarinin istedigini dsnmüyorum ben normalde gebe olmadigim halde herseyi yeme istegine sahip bi insanim ama buna ragmen illa herseyi yicem die bi kural koymadim kendime
+1 oy
(532 puan) tarafından

Bnde senn gibi dusunuyorum canm disarda adim attgimiz yer lokanta hepsine canmz cekti diye hepsine girip yiyor muyuz sanki sirf yorum yapabilmek adina yaziyolar

+1 oy
(1,161 puan) tarafından
Valla  ben açıkça soyleyim burda bazen yazıyorlar şu  yemek bu yemek canım çekiyor ister istemez aklıma  düşüyor bazen yalan değil yani. Asermek  okadar farklı  biseymis  ki insanin  ağzının  suları  akıyor. Çok değişik  bir  duygumus. Tabi diretmiyorum  kendimi yemek için illa olmayan bir şey cekmedi çok şükür yaşamayan için anlaması zor oyüzden bu tür sorular yazilmasa  daha iyi olur diye düşünüyorum fikrim bu  
0 oy
(5,796 puan) tarafından
Kesinlikle katılıyorum tv de neler neler var benim canım hiç istemez öyle 
–6 oy
(646 puan) tarafından

Yani bana da saçma ve gereksiz geliyor şımarıklık başka birşey degil

İlgili sorular

6 cevap 364 göst.
10 cevap 74 göst.
22, Temmuz, 22 Hilal.hilal123 (215 puan) tarafından soruldu
6 cevap 146 göst.
5, Mayıs, 5 Elifffffffff (9 puan) tarafından soruldu
18 cevap 544 göst.
13 cevap 323 göst.
31, Mart, 31 Yelizffc (263 puan) tarafından soruldu

112,086 soru

2,897,902 cevap

8,695 kullanıcı

...