4 aylik kizim var ismi derin
Mihrimah çok güzel ama mihriban derler bizim halk
Berra ismi hep kizim olursa koymak istedigim bir isimdi ama oglum kiz olsaydi yagmur ela koycaktim nitekim iki ismide koyamiycam artik
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın