4 aylik kizim var ismi derin
Mihrimah çok güzel ama mihriban derler bizim halk
Berra ismi hep kizim olursa koymak istedigim bir isimdi ama oglum kiz olsaydi yagmur ela koycaktim nitekim iki ismide koyamiycam artik
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın