0 oy
377 göst.
Diğer kategorisinde (1,102 puan) tarafından
Kizlar şükür 8 aylik bi kizim var ben önceden sigara icen bi insandim hamile olduğumu ogrendigimden beri icmiyodum bu aralar haftada 1 yada ayfa yılda bir elime gelirse bi tane iciyorum vicdan azabi cekiyorum cok :((((( ama kendimi tutamiyorum :((((

5 Cevaplar

0 oy
(394 puan) tarafından
Neden emziriyosun diyemi
(1,102 puan) tarafından
Evet canim ona da geciyo offf
(394 puan) tarafından
Valla ne diyim bu illeti içen bırakamaz ben bırakamıyorım
(1,102 puan) tarafından
Lanet bisi yaa cok off :(((
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bende içiyordum canım bisey olmaz icmesek daha iyi ama napalm ( enzirrken iciyordum) 
(1,102 puan) tarafından
Of canimm off inan tutamiyom kendimi esimde cok icen insan degil alirsa bi tane alirim o kadar ama genede suclu hissediyorum kendimk
0 oy
tarafından
Sen gene elinden geleni yapip brakmssin bazilsri umrunda bile olmuyir allah oslah etsin bide yoo bsey olmuyir sapasaglam dogdu diyolar
(1,102 puan) tarafından
Evet oylelere bende kiziyorum ben ayda yilda bir icerim ama ne biliyim uzuluyorum
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Içmesen tabikide daha iyi ama bir tane içiyorsunuz  olsun okadarda 
(1,102 puan) tarafından
Vicdan yapiyorum cok
(3,163 puan) tarafından
Zaten sen elinden geleni yapmışsın kuzu vicdan yapma
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Sorma bir bitireyim emzirmeye 2 kulagım 2 burnuma 4agzıma yakcam sigarayı bende gebe olunca bıraktım sımdı emziriyom gene içemiyorum. 
(1,102 puan) tarafından
Bende cok icmiyorum ama o ayda yilda birde olsa uzuto beni
(16,379 puan) tarafından
Haklısın bacı

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 407 göst.
3 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Hilay (429 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 698 göst.
2 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,440 göst.
+1 oy
15 cevap 549 göst.
30 Mart 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Guncelanne (49 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,395 soru

24,668,576 cevap

367,132 kullanıcı

...