Ayyycok geçiriyordu bugün oldum ve şuan çok ağrım var anlatamam ama oldum şükür insan birazda olsa rahatlıyor karnım çok şişmişti indi şişi her ay böyle tedirgin oluyorum
Bende 3 aylık iğneyi bıraktım 1 yıldır adet olmuyorum iki hafta önce ilk kez adet oldum şükür ler olsun
Ayyy darısı banaaa 10 ay oldu hâlâ olmadım
1,512,216 soru
24,666,322 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın