Sayın SEVİNÇ , bağışladığınız kan ihtiyaç sahibine ulaşmıştır.3 kişiye hayat, doğaya ise 1 fidan armağan ettiniz. İyi ki varsın kan dostum! #kandostum
Kan verdikten sonra başıma gelenleri saymazsak İyiki de kan verdim ❣️❤️
Kozalağım çok güzel bişey yapmışsın iyi kalpli arkadaşım benim
Iyi ki iyi kalpli insanlar var
Çok güzel bir sevap gerçekten
Ne güzel ya ne mutlu sana canım
Bende organlarımı bağışlamak istiyorum
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın