Nasılsınız kizlar çocuklar uyuyup uyandı mi yemekler yapıldı mı
Bnimki uyuyp uyandı bende o sırada kahve keyfi yaptım sonra bende yattım uyumuşum yeni uyandık
Dur bende eksik kalmiyim
Afiyet olsun hanifeee kaynanam var oturuyoz
Yemek yiyoruz
çırptım çırptım karıştırdım kek yaptım
Işler bitti sıra kahvede
Afiyet olsun ☺
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın