0 oy
182 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (404 puan) tarafından
 bugün kızımı sütten kesmeye Niyet ettim sabahtan beri daha emmedi bant yapıştırdım Ama şu an Göğüsüm  çok şişti bir sorun olur mu acaba taş gibi oldu biri de benim tek Göğsümden süt geliyor diğer Gögusüm kızım 6 aylıkken emmedi süt kesildi napayım sizce bir defa vereyimmi kademelimi  keseyim yoksa direkmi

3 Cevaplar

0 oy
(962 puan) tarafından
amaç unutturmak zaten kuzum sakin emzirme göğsüne masaj yap ama sağma pompa ile falan cunki beyin otomatik olarak emer bebek sanıp tekrar süt üretir sabırlı ol bende baya çektim helede psikolojik olarak gir bak postlarima 5.

 gün tamamen kesildi kızım 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bende dün salça sürdüm mızmızlandı agladı dayanamadım geri verdim memeyi. Bant dediğiniz yara bandı mı
0 oy
(14,709 puan) tarafından
Kaç aylık bebeğin

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 412 göst.
2 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Fairy.han (5,570 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 373 göst.
15 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Ftm1907 (979 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 162 göst.
3 gün önce Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Papatya4501 (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 761 göst.
11 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Hulyali (415 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,813 cevap

367,245 kullanıcı

...