0 oy
429 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (724 puan) tarafından

Çok güzel takımlar var kalitesi güzel mi oğluma tişöt şort ve tulum almak istiyorum :angel:

3 Cevaplar

0 oy
(3,549 puan) tarafından
Kesinlikle tavsiye etmem bir kere düştüm o hataya o siteden alışveriş yaptım yine bu uygulamadaki arkadaşların övmesi sonucu ama ne yazık ki gelen kıyafetler bir yıkamada hem renklerini attı hem de küçüldü bana kalırsa benim fikrim aşırı kalitesiz ler tavsiye etmiyorum
(724 puan) tarafından
Çok Teşekkür ederim canim  almam ben de
-Reklam-
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Kötü canım kumaşları sakın alma. Arkadaşım almıştı bin pişman. 10 tl fazla ver ama Waikiki den şaşma
tarafından
Kanka ben alıyom çok güzeller la hiç sıkıntı yaşamadım
(33,511 puan) tarafından
Kanka şimdi bişey dicem olmıcak :D
tarafından
De la de içinde kalmasın :)
Lan daha geçen elbise şort falan aldım birsürü kıyafetimiz ordan alma hiç Bişi olmadı la :=
(33,511 puan) tarafından
Kanka sen zevksizsen ben napayım :D illa söyletcen ahahah
0 oy
tarafından
Ben mağazasından alıyorum gayet güzel hiç çekme yada renk atma gibi sorun yaşamadım sadece kalıpları biraz küçük yaşına göre büyük almak lazım 
(724 puan) tarafından
Mağazasına gider bakarım artık. Teşekkür ederim canim :-)
(248 puan) tarafından
Mağazası nerde ki
tarafından
Heryerde var canım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 890 göst.
16 Şubat 2021 Moda kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 250 göst.
26 Kasım 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nare88 (498 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 478 göst.
0 oy
11 cevap 820 göst.
25 Kasım 2022 Moda kategorisinde ikiipasaannesi. (113 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...