Kızlar bayramda tatile gitmeyi düşünüyoruz adet günlerime denk geliyor adetimi ertelemeyi düşünüyorum ilaçla sağlık ocağında doktora sordum benim adet belirtim 1 hafta önceden başlıyor dedim geciktiri ilaç kullandığım zaman bu belirtiler yine olurmu dedim daha fazla olur dedi
Sanki abartı gibi geldi bana birde korkuyorum bu hapı kullandığım zaman bide adet olursam tatilde
1,512,782 soru
24,673,788 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın