Hatırladım canım senin postunu..annen vefat mi etti ..başın sağolsun..ama hayattayken de vicdan azabı çekiyorum yetemiyorum diye..sen elinden gelenin en iyisini yaptın..sonuna kadar yanında oldun.evlatlit görevini yerine getirdin..iki ev idare etmek kolaymi ..gencecik yaşında..bu konuda kendine haksızlık etme..
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın