Bu iki tip araba arasında kaldım. Üstteki daha iyi bebeğin bacaklarını rahat ettirir diyorlar alttakine de bebeğin bacaklari rahatsız olur sakin Alma dediler aslında alttakini beğenmiştim deneyimlerinizi paylasir misiniz kızlar teşekkürler şimdiden
Yukarıda ki daha kullanışlı
Alttaki de rengi hoş hem kıza hem erkeğe gider
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın