Ben bionteck oldum 3 gün kol ağrısı yaşadım sadece bana niye çıkmış onuda bilmiyorum çünkü hiç bir kronik rahatsızlığım yok
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın