673 göst.
(431 puan) tarafından
 Ya madem sikayetcisiniz evlillikten cocuktan evlenmeyin arkdasimm .   Hamileyim hemen dogsun diyorum vucuden rahatlamak istiyorum snrasinda uykusz kalirsamda kalayim  ama rahat olYim  ytrki. Yok bu iyi gunlerin  gelince görecem   seni  neyini gorcen ne dusmaninmym ben .   biktimm  boyle dusunenlerden anne olcMm benn tabiki zorluklar ollcakk ama sizin gibi milletee sen bi  ozmangor demem. !! Bu kadarida yetr ya baskalarina boyle demekten vazgecin.

17 Cevaplar

0 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Ben 9 sene dinledim bu lafları. Çocuk olmuyordu birşey soylemesem seninde olsun görürsün oluyordu. Para konusu açılsa arkanda isteyenin yok ya deniyordu. Birinin sağlığına dikkat etmesi gereken yerde bişey söylesem fırsat bulamaz senin gibi yalnız değil dendi. O yüzden beterin beteri var çok takma kimseye de fazla dillendirme duygularını.
(2,393 puan) tarafından
Ay yok artk bunlar aile mi es dost mu simdi yani bole es dost olmaz olsun vallaha.


Allah sana sabir versn bole.insanlarla ugrasmak zoor
tarafından
Anne olmak isteyip olamayan birine bu laflar nasıl denir ya Allah ıslah etsin olmaz olsunlar her kimlerse hiç gerek yok hayatımızda boylelerine
tarafından
Gerçekten bunlari söylerken de farkında degiller sen ne hissediyorsun. Daha beterleri de var daha neler neler duydum ben. Ama öyle alttan alan bi tip değilim her zaman bı cevabım oldu ama yeri geldi psikiyatrik de oldum maalesef anlatsam roman olur hesabi.  Bunlar yeri geldi eş de oldu akraba da oldu dostta oldu. Gerçekten ama kimse farkında değil. Öyle kırılgan biri degilimdir insanlar kişilik olarak onlardan üstün görünce maalesef hiç canın yanmaz gibi davranıp rahatça konuşabiliyor. Şimdi sanırım geride kaldı çok şükür. 19 haftalık hamileyim. Herkes seviniyor ama onların sevinci benim için hiç birşey ifade etmiyor.
tarafından
Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin
tarafından
Sağol Allah razı olsun.
+3 oy
(6,042 puan) tarafından
Kotu niyetle demiyordur kimse canim :)) bizzat kendimden örnek vereyim bende bian evvel doğsun isterdim ayni seyleri derlerdi ama gerçkten haklilar insan bazen hamileligi okadar ariyor ki. Bence insanları bu kadar takma canim ya kendine sıkıntı. Hem ilerde belki sen bile hamile birine bu cumleleri kurarsın. ;)
+1 oy
(7,831 puan) tarafından

7 sene duydum bn bunları :) 

Gezerdim tozardım. 

ETEĞİNDE BEBE YOK TABİ olurdu. 


Makyaj yapardım. 

BOŞSUN HELE BEBEK OLSUN G. TÜ BAŞI DĞITCAKSIN olurdu. 

 :) 

 Vururdu çocuğuna,  yazık be vurma deyince 

ÇOCUK YOKKEN ÖYLE DEMEK KOLAY TABİ denirdi :)

 Çok şüşükür oğlm şmdi 5 aylık. 

Geziyorum da

Makyaj da yapıyorum. 


ŞİMDİ 1 TANE  HELE 2. OLSUN GÖRÜRÜM SENİ demeye başlandı :D

TaTakma yani

(431 puan) tarafından
Ay valal gina geldii biktimm   onlarin esleri evliligi farkli bnim farkli sonucta .  Evlenince gorurum bilmem ne oda vardi bi zamanlar valla biseyde degismedi gayet mutluym bekarligida hic aramadim ayni seyleri yapiyorm cunku ama bu kadinlar hic degsmez. Sinucta ilk hamileligim niye insanlari korkutyorlarki
0 oy
(2,200 puan) tarafından
sakin ol kiz kim kizdirdi bu kadar seni

diyen desin bosveer herkes kendi hayatini yasiyo belki cok rahat gecireceksin kim bilebilir sıkma canini bos yere dili olan konusuyo iste 
0 oy
(2,393 puan) tarafından
Sakiiinnn şşttt bnde 4 gun oldu dogum yapai evt uykusz kaliorum yeternce uyuyup.dinlenemiorm ama gayet de halimden memnunum :) karnmdayken kaburgalarimi tekmeleyen kizim.smdi kucagmda gozlerm yanior geceleri belki ama kaburgamin agrisi gbi ay nasil oturcam nasil kalkicam derdm yok he getirisinde baska skntilarimz dogdu tabiki gececek.ins bosverr takma he de gec sende :)
0 oy
(3,074 puan) tarafından
Anne olmk kolay mi zor yönleri tabiki war ama böyle deyince noluyo sanki herkes bi tuhfa
0 oy
tarafından
kuzum rabbim kimseyi evlat hasretiyle  yakmasın  kimsenin kucağını boş bırakmasın  öyle diyenlere bir sorsana çocuklarınin  tırnağıyla dünyayi  değişrlermiymiş
(431 puan) tarafından
Aminnn canim bemim
0 oy
(359 puan) tarafından
Derler derler.... bu hiç bitmez hiç duymamak en güzeli.ben kızım olacaktı doğuma 1 ay vardı görenler karnın sivrilmiş bu erkek diye diye bir hal oldular o yüzden cok-da tinnnnnnnnnnn
0 oy
(810 puan) tarafından
Bende kullanırım o kelimeyi ama tatlı anlamda sevimliliği tatlılığı seklinde
0 oy
(1,082 puan) tarafından
Bunlar gercekler cocuk olunca oyle.oluyor malesef zamaninda bana dediler bende hamile olanlara diyorum tuvalete dahi gidemiyosun cunku.
(555 puan) tarafından
hehe doru aslnda kizyrz fln ama doru cdden goruyrm bnde cevremde ole oluyo daha kndim yasamdm ins nsip olur ama saglk olsn yterki bnce tatli yorgunluk hep
0 oy
(1,206 puan) tarafından
Bende nefret ediyorum. Hamileyken bu ne çok şişmişsin bilmem ne doğurduktan sonra öyle rahat edemicen gezemicen uyuyamican çocuk kötü biseyse neden üst üste doğuruyorsunuz o zaman ya. Bana hamileyken erkekler hep aldatır diyen bile oldu biliyormusun insanlar bi tuhaf ya 
0 oy
(1,574 puan) tarafından
ohoo daha neler neler dogunca da bitmez onlar .hele bir yurusun goreceksinler hele bir okula gitsin kendinden gececeksinler :)) canm tavsiyem zorluklari tabikide var ama en yakinin disinda kimseye ya bu cocuk da susmuyo uyumuyo vs deme daha cok moralini bozarlar . sakin dediklerine de inanma benim bebegim kolik bir bebek ona ragmen cok sukur cok mutlu ediyo insani bir gulusuyle :) 
0 oy
tarafından
Ya canim dogru soyluyolar ama uykusuzluk oyle fena ki . Takma kafana bosver
0 oy
(301 puan) tarafından
Ayni laflardan bende cok rahatsizim herkes felaket tellali olmus sanki dogum yaklastikca insan stres oluyo zorlanicam diye sartladim bile kendimi :( 
0 oy
(1,536 puan) tarafından
Ben de deli oluyorum bana da diyorlar ki yat yat dinlen bosver cocuk olunca mahfolcan hele bide erkek yandın sen falan cok ıyı motıve ediyorlar saolsunlar
(431 puan) tarafından
Tam gerizekalilar  guzel seyler soyleyecklerine   gez gez bunlar iyi gunler cok ararsn falan. Kendileri kendilerini  sartlamisslar baskalarininda kendileri gibi olcagini saniyorlar galiba
0 oy
(769 puan) tarafından

Dogurdum gece 5 6 kerede uyaniyorum gun icinde de bazen yatmiyorum evet yoruluyorum akşamları pek halim kalmiyo amaa halimden cok memnunum  :) ana oldum  ben varmi bundan otesi <3

0 oy
(301 puan) tarafından
O zaman daha güzel zevkide sefasıda ağlamasıda gülmeside hatta hasta olması bile sana tecrübe kazandırıyor annelik tecruben artıyor sabrın artıyor merhametin artıyor ..içimizdeyken en ufak kasılmada birşeymi oldu acaba telaşı sarıyor bizi ama kucağımızdayken öylemi ömrüne ömür ekliyor..Anne olıyoruz tabi bazen uykusuz kalacağız saçımızı banyodan banyoya tarayacağız soğuk kahve çayın tadına varacağız...Önceliklerimiz değişecek ..Yeri gelecek aç bile kalacağız ne için evladımız için..Öcü doğurmuyoruz ya evlat doğuruyoruz...Acısyla tatlıcıyla baş tacım benim ..Kendinden ödün vermek istemeyen doğurmasın lütfen..Çenesinide kabatsın bir zahmet

İlgili sorular

22 cevap 1,279 göst.
5 cevap 246 göst.
5 gün önce Leylow_ (49 puan) tarafından soruldu
5 cevap 391 göst.
20, Şubat, 20 Dertli ana (320 puan) tarafından soruldu
11 cevap 333 göst.

124,624 soru

3,127,268 cevap

9,575 kullanıcı




...