3 tane velet büyüyorum hiç bez stoğu yapmadım ben azar azar aldım çünkü hep kalıyo sürekli bitmeye yakın alıyorum öyle daha mantıklı çünkü bez hep ziyan oluyo sonra
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın