Eşimin tarafı benimle değil ordu da onlar ama gelmiş olsalar tekrar kelime etmezler buna kefilim annem var ailem olarak kızkardeşim falan ama onlarda tek kelime etmezler ben çok güzel yemek yaparım çünkü hiç beğenmemezlik etmezler keşke senin babanda etmese
2 tarafta rahattır ikisini bir aliyorum zaten yemege ikiside bi cesit bir sey getirir yeriz hep.
Ayıramam o konuda.
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın