Telefonu açmayınca merak ettiğim tek kişi kocam, yolda biyere falan gidiyosa, yada çok yagmur yagıyosa gök falan gürlüyo şimşek çakıyosa merak ederim. Felaket tellallığına gerek yok herkesim yağısı bir değil cnm istersen destek alabilirsin
Esim yurt dışında çalışıyor sadece watsapta konuşabiliyoruz bazen hattı çekmiyor 1 2 gün görüşemiyoruz ve kimseyede soramıyorum olup olup diriliyorum
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın