Telefonu açmayınca merak ettiğim tek kişi kocam, yolda biyere falan gidiyosa, yada çok yagmur yagıyosa gök falan gürlüyo şimşek çakıyosa merak ederim. Felaket tellallığına gerek yok herkesim yağısı bir değil cnm istersen destek alabilirsin
Esim yurt dışında çalışıyor sadece watsapta konuşabiliyoruz bazen hattı çekmiyor 1 2 gün görüşemiyoruz ve kimseyede soramıyorum olup olup diriliyorum
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın