Az önce 0850li bir numara aradı beni.
Vodafone evde internet kullaniysnz ve şu adreste kullanım sağlıyorsunuz dedi.
Memnun musunuz,
Evet dedim genel anlamda memnunum.
İkili paket olarak almışsınız ,
Digiturk
TV kurulumunuz bu hafta içi gerçekleşecek.
Hangi gün gelelim?
Ben dedim ki bnm TV akıllı TV değil ki ben böyle bir paket almadım.
Hayır diyor,almışsınız sözleşmenizde yazıyor.
Hayır dedim ben on kere net alacağım zaman aradım özellikle fiyat sordum,modem dahil ben ilk 6ay 57,
Sonraki 18 ay 104 odiycem.
Israrla bana diyo ki HAYİR, SADECE İNTERNET İSTİYORSANIZ 140 TL, İNDİRİMLİ İKİLİ PAKETİMİZ 96 TL.
ben sinirlendim dedim ki istemiyorum bana bunu dayatamazsiniz böyle bilgi bana verilmedi.
Israrla diyo ki hangisini istysunux?
140 mi
96 mi?
Dedm ki ben sizden başka müşteri temsilcisiyle görüşmek istiyorum,sizinle görüşmek istemiyorum.
Ve yüzüme kapattı.
Hemen 0850 542 0542 aradım.
Müşteri temsilcisyle görüştüm.
Dedi ki asla bizimle alakalı değil .
Günde 4-5 şikayet alıyoruz ve yasal süreç başlatıldı o firmayla alakalı dedi.
İyiki kabul etmemiş siniz yoksa bizden bağımsız olarak onlara da Digitürk üyelik ücreti odeyecektiniz dedi..
Uzun oldu biraz ama uyarmak istedim