0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde (196 puan) tarafından
Kizlar süpürge makinasi bakiyorum sizin kullanip memnun oldugunuz varmi ben beko düşünüyorum sizin öneriniz varmi

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben robot alcam ya 
-Reklam-
0 oy
(3,957 puan) tarafından
Samsung cyclone
0 oy
tarafından
Bosh aldı 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum 
0 oy
(1,583 puan) tarafından

Ben altus kullanıyorum canım çok memnunum 

image


İlgili sorular

0 oy
2 cevap 154 göst.
15 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 345 göst.
10 Temmuz 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde baharsena (1,198 puan) tarafından soruldu
+1 oy
19 cevap 956 göst.
5 Mart 2022 Diğer kategorisinde linaaras (1,403 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 210 göst.
22 Temmuz 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Laleozsy (28 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,172 cevap

367,379 kullanıcı

...