Hepimiz sinirleniyoruz zaman zaman... ama ümüğünü sıkmak vs. Olmaz tabi ) insaniz duygularımız var ama fiziksel şiddetin asla ve ASLA açıklaması özrü olmaz... Ayarlamanın kızmayın da dozu olmalı çünkü onlarda en az fiziksel şiddet kadar yara acar bebekte... Sinirlendiğiniz zamanlar derin nefes alın, odadan çıkın vs deniyor ams odadan çıksan çocuu nereye bırakıcam onun yerine benicimden la havle cekiyorum ...birde ya hasta olsaydı vb.gibi şeyler düşünüp dağıtıyorum kafamı
1,512,771 soru
24,673,481 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın