Asla önermiyorum ben vermiyorum vermedimde verenlerede aşırı gıcık oluyorum vermeyin diyorum hatta o çocuklar ileride miyop oluyolar bilmiyolar tabi zarar beyin gelişimi ilerleyemiyo malesef telefon tablet verilen çocuklarda ne yazıkki sırf kurtulmak icin ağlamasın diye avuttuklarını sanıyolar ancak yanlış
1,512,701 soru
24,672,755 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın