0 oy
240 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Bayramlar çocukken güzeldi ve büyüdük herşey gibi onunda tadı kaçtı.bu bayram kizlarimi babası götürdü. Biz eşimin köyüne gideceğiz annene gitmeyeceğiz gerçi annemin tatlı dili de kalmadı ya öğle. Herkes bir yerde

1 cevap

0 oy
(14,062 puan) tarafından
Sen neden onlarla gitmedin kuzum aranız mi açık 
tarafından
Eski esim götürdü kızları .benim ikinci evliliğim biz eşimin köyüne gideceğiz
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
26 cevap 1,695 göst.
6 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 194 göst.
16 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Beyzaalp (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 347 göst.
0 oy
3 cevap 192 göst.
15 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birhilall (3,110 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,490 soru

24,669,928 cevap

367,199 kullanıcı

...