Bu tarz bileklik kullanan var mı güzel mi
Ya kullandım 2 defa o halkları sürekli açıldı hep düştü malesef bak şuan kullandigim var tavsiye ederim
Çok güzel canı ben kullanıyorum ama benimkinin ortasında çeyrek yol düz halkalı bileklik
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın