Bu tarz bileklik kullanan var mı güzel mi
Ya kullandım 2 defa o halkları sürekli açıldı hep düştü malesef bak şuan kullandigim var tavsiye ederim
Çok güzel canı ben kullanıyorum ama benimkinin ortasında çeyrek yol düz halkalı bileklik
1,512,455 soru
24,669,346 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın