Bu tarz bileklik kullanan var mı güzel mi
Ya kullandım 2 defa o halkları sürekli açıldı hep düştü malesef bak şuan kullandigim var tavsiye ederim
Çok güzel canı ben kullanıyorum ama benimkinin ortasında çeyrek yol düz halkalı bileklik
1,512,452 soru
24,669,307 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın