En iyisi bakıcı bence imkanınız varsa yaşlı birine emanet etmeyin bebeğinizi işi bilen birine emanet edin. Bakıcılar hep kötü gibi geliyor ama. her meslekte öyle değilmi işini kötü yapanlar yüzünden hepsi damgalanıyor. işini gayet düzgün yapan yıllarca bir ailede çalışan bakıcılar da var. Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın sizide gönlünüze göre birisini bulursunuz inşallah.
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın