0 oy
173 göst.
Diğer kategorisinde (589 puan) tarafından
Kızlar doğalgaz abonesi olduk. Gaz açtırmak için bir doğalgaz firmasına başvurduk. Adam bizden sayaç flexi ve açtırma ücreti istiyor. Ne oluyor ki bu? Zaten abone olurken 1600 tl ücret ödedik. 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kız sictigina kadar para veriyon bu devlette . Her boktan alirlar
(589 puan) tarafından
Ahahahah :D
-Reklam-
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Gaz kaçırma bedeli diye okudum ya sjsjjs

tarafından
Kahkaha attım ya

İlgili sorular

+2 oy
2 cevap 254 göst.
0 oy
1 cevap 143 göst.
13 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Zuzu (61 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 630 göst.
26 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oglumveben (3,526 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 18,431 göst.
30 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Asel hira (1,754 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,814 cevap

367,419 kullanıcı

...