E devlette soyacagina baktığımızda kendi babamın da soy ağacında kızımin ismi var. Kayınpederinde soyacagindada var.Bu soy muhabbeti gereksiz saçma bir şey. Benim amcalarımın oğulları yok. Ee şimdi amcaLarimin soyları bitmiş mi olacak.
1,512,812 soru
24,674,101 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın