0 oy
243 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,579 puan) tarafından
Kızlar bayram üzeri bayram harçlığı veriliyo diye o yüzden e devletten e başvuru üzerinden bayram harçlığı diye başvuruda bulundum şimdi msj geldi sonuçlandi diye.e başvuruya baktığımda sadece başvurum gözüküyo sonucu yok Nasıl bakiliyo bileniniz var mi

5 Cevaplar

0 oy
(6,849 puan) tarafından
Kurum ödemeleri PTT olarak bak bakalım varmi
(1,579 puan) tarafından
Öyle de baktım yok
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bende de aynı oldu sonuç gözükmüyo

0 oy
(29 puan) tarafından
Öyle birşey yokmuş. Ben de burada görüp annem adına başvuru yapmıştım, ona da cevap geldi ve böyle bir uygulama olmadığını, yanlış haber olduğunu ve eğer ihtiyaç sahibi ise ilçe sosyal yardımlaşmaya bizzat başvuru yapması gerektiği yazıyordu gelen cevapta
0 oy
(12,272 puan) tarafından
E başvuru ya gir yine . sayfa ya git yazdıra bas gözüküyor
0 oy
(4,656 puan) tarafından
Basvuru formunun sol üst köşesinde yazdır var oraya tıkla sonucu görürsün ama o olay yalan ya öyle bir harçlık yok yani 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 362 göst.
31 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Mavirane (392 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 252 göst.
12 Haziran 2026 Kültür-Sanat kategorisinde Papatya-ya (827 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 212 göst.
0 oy
3 cevap 243 göst.
31 Ocak 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde geberikgelin (5,466 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...