0 oy
207 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,799 puan) tarafından
Kovit ilacının son kullanma tarihi 8 yani bu ay . Aradim söyledim.  Ilacin ömrü sağlık bakanlığı tarafından bi yıl uzatıldı dendi. Nasil olur ki. Bide burda okudum bi kaç arkadaş bu dönemde antibiyotik filan yollandi kullandim yazan arkadaşlar kendiniz mi arayip talep ettiniz. Benim biraz bademcik şişmesi var aradim sordum biz sadece kovit ilacı yolluyoruz başka yollamiyoruz dedi. Kafam karıştı 

1 cevap

0 oy
(38 puan) tarafından
Töbe estağfurullah nasıl uzatılıyotmuş tarihi bitti an kaldırılıt ilaçlar eczanede bir kutu dahi tutulmaz dı Covid olsam verilen ilaçları kullanmam şahsen asla güvenmiyorum çünkü 
(3,799 puan) tarafından
Bilmiyorum valla  artık öyle dediler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 237 göst.
26 Eylül 2021 Diğer kategorisinde Ayzasl (5,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 339 göst.
18 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde prensbioglum (353 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 92 göst.
2 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Kelebekbursa16 (727 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,632 cevap

367,023 kullanıcı

...