Bende öyleyim ne tad var ne koku
Burnuma kolonya sıktım yok yine koku alamadım
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın