0 oy
169 göst.
Diğer kategorisinde (8 puan) tarafından
Cinsiyet

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Erkek bence canim 
(8 puan) tarafından
Canım iki kayıp olunca insanın içi içini yiyor halbuki sukretmem lazım ki hamileyim.kendime kızıyorum napacaksin diyorum kız erkek ama kendime engel olamıyorum.dualarinizi esirgemeyin ❤️
(8 puan) tarafından
Bu arada neye göre erkek dedin yani hangi teori
tarafından
Kese şekline göre yorum yaptım oğlum da böyleydi kızım da yuvarlak canım Rabbim gonlundekini sağ sağlım versin inşallah canım
-Reklam-
0 oy
(1,953 puan) tarafından
13 hafta biraz erken gibi ama sağlıklı doğsun inşallah 
(8 puan) tarafından
Allah razı olsun cümlemizin inşallah.
0 oy
(8 puan) tarafından
Başka tahmin yapabilecek var mı kizlar 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 193 göst.
0 oy
4 cevap 138 göst.
20 Nisan 2026 Diğer kategorisinde dobrabirisii23 (183 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 127 göst.
+1 oy
5 cevap 384 göst.

Kategoriler


1,512,495 soru

24,669,975 cevap

367,201 kullanıcı

...