0 oy
254 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (1,151 puan) tarafından

Annemlere gidiyorm iki yıl oldu gitmedim. Haftaya bugün oradayım. Çok mutluyum. Ama yine kayınbabam burnunu soktu bize. Neyse anlatmayayım şimdi. Eriniyorım

2 Cevaplar

0 oy
(14,276 puan) tarafından
Gözün aydın şimdide. Canım 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ayy ne güzel bende mayista gittim 12 gundur geldim evime insan nasil heyecanlaniyo bebekle tek gitcen

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 770 göst.
29 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Elifzi. (479 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 237 göst.
29 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Elifzi. (479 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 709 göst.
0 oy
25 cevap 940 göst.
10 Aralık 2019 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,633 cevap

367,023 kullanıcı

...